اسناد اصلی واردات برای ترخیص از گمرک

۱۲ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

فرآیند ترخیص کالا در بندرعباس یک سفر است. در طول آن سفر، ضروری است که تجربه خوبی داشته باشید. البته ممکن است سوالات و نگرانی هایی در مورد نحوه ترخیص کالاهای وارداتی خود در گمرک وجود داشته باشد، اما یک کارگزار مطمئن گمرک قادر به پاسخگویی به تمام این سوالات خواهد بود. علاوه بر اطلاع و پرسیدن سوال از کارگزار خود، شاید مهمترین جنبه فرآیند ترخیص کالا در بندرعباس تهیه سند باشد. تهیه صحیح اسناد باعث صرفه جویی در وقت و ناامیدی شما و کارگزار گمرکی شما می شود. برای ترخیص سریع و آسان از گمرک به چهار سند اساسی واردات نیاز دارید.

فاکتور تجاری

این سند برای تجارت خارجی استفاده می شود. فاکتور تجاری حاوی اطلاعات دقیق در مورد محصولاتی است که شما در سطح بین المللی ارسال می کنید. سازنده، مبدا، مقصد و کد HTS برای ترخیص کالای شما بسیار مهم هستند. شخص یا شرکت سازنده کالا سازنده است. محاسبه تعرفه ها هدف اصلی یک فاکتور تجاری است. فاکتور تجاری باید خریدار و فروشنده را مشخص کند. سایر الزامات یک فاکتور تجاری عبارتند از:

 

نوع بسته بندی

توضیحات کالا

اطلاعات حمل و نقل

تاریخ و شرایط فروش

طبق الزامات گمرکی، فاکتور را با دقت به زبان انگلیسی بخوانید و پر کنید. مهم است که تمام اطلاعات مورد نیاز در فاکتورهای گمرکی خود را برای ترخیص در بندر ورودی ایالات متحده درج کنید.

 

لیست بسته بندی

ارائه شده توسط فرستنده یا حمل و نقل، لیست بسته بندی ممکن است توسط گمرک برای بررسی محموله استفاده شود. اطلاعات فاکتور شما نیز باید در لیست بسته بندی شما باشد. به همین دلیل است که فاکتور و لیست بسته بندی با هم کار می کنند تا اطلاعات ضروری را برای فرآیند ترخیص کالا در بندرعباس ارائه دهند. لیست بسته بندی باید مستقیماً با فاکتور مطابقت داشته باشد. به خاطر داشته باشید، لیست بسته بندی جایگزین فاکتور تجاری نیست. لیست بسته بندی فقط برای تأیید محموله استفاده می شود. نوع بسته نیز باید در لیست بسته بندی مشخص شود. کالاها را می توان به روش های مختلفی از جمله جعبه، جعبه، درام یا کارتن حمل کرد.

 

بارنامه (BOL)

بارنامه (BOL) سندی است که توسط حامل برای فرستنده کالا صادر می شود. این سند برای دریافت حقوق صادرکنندگان و برای دریافت کالای واردکنندگان ضروری است. اگر اتفاقی برای محموله شما بیفتد، یک BOL برای جبران خسارت در صورت بروز هر گونه آسیب، تاخیر یا از دست دادن لازم است. BOL یک شماره ردیابی برای ردیابی بار شما ارائه می دهد و شامل جزئیات حمل و نقل بین المللی است.

 

اعلان ورود

کالاهای شما رسیده است. این اخطار پس از ورود به خاک ایالات متحده توسط حامل ارائه می شود. لطفاً به خاطر داشته باشید، اخطار ورود یک سند انتشار نیست. گیرنده در حال حاضر جزئیاتی برای ترخیص از گمرک و ترتیب وانت دارد. سریعترین راه برای این فرآیند، استخدام کارگزار گمرکی است. پس از دریافت اخطار ورود، یک درخواست مانیفست برای بررسی وضعیت مانیفست خودکار (AMS) و محل تسهیلات محموله انجام می‌شود تا ارسال دقیق ارسال شده به گمرک برای انتقال سریع و بدون تأخیر تأیید شود. همانطور که می بینید، هر یک از این اسناد با هم همکاری می کنند تا اطلاعات ارزشمندی را در طول فرآیند ترخیص کالا در بندرعباس ارائه دهند. در اینجا در AFC International، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا گمرک خود را سریع و آسان ترخیص کنید و به شما زمان بیشتری برای تمرکز روی کسب و کار خود می دهیم. صفحه منابع بین المللی AFC به شما کمک می کند تا فرآیند ترخیص کالا در بندرعباس ما را شروع کنید.
https://sorattarkhis.com/%d8%aa%d8%b1%d8%ae%db%8c%d8%b5-%da%a9%d8%a7%d9%84%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%da%af%d9%85%d8%b1%da%a9-%d8%a8%d9%86%d8%af%d8%b1%d8%b9%d8%a8%d8%a7%d8%b3/

بازرگانی صباغی زاده کارگزاران گمرکی دارای مجوز را دارد که می توانند پرونده امنیتی واردات (ISF) و سایر اطلاعات مربوط به ورود واردات شما را با مقامات گمرک بندرعباس ثبت کنند و واردات شما را در طول فرآیند ترخیص واردات نظارت کنند. خدمات کارگزاری گمرکی با ارزش افزوده ما برای اطمینان از موفقیت در ترخیص واردات ارائه می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.